Zwroty, Wymiany, Reklamacje
ZWROT, ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
- Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności za towar z kosztem najtańszej wysyłki w naszym sklepie.
- Zwracany produkt należy odesłać na adres: Napi Sp. z o.o., ul. Sąsiedzka 3 / D11-D12, 05-806 Sokołów, (Panattoni Park Janki III) wraz z otrzymanym kompletem dokumentów.
WYMIANA TOWARU NA INNY, REKLAMACJA
- Kupujący może wymienić towar na inny po wcześniejszym kontakcie ze sprzedawcą, do 14 dni od otrzymania towaru pod warunkiem że towar jest w stanie nienaruszonym.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako przesyłka rejestrowana.
- Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem.
- Zwracany produkt należy odesłać wraz z otrzymanym kompletem dokumentów.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty wymiany rzeczy.
- Wymiana na droższy produkt: Należy dopłacić różnicę w cenie + koszt ponownej wysyłki. Różnice przelać na podany numer konta 71 1140 2004 0000 3102 8013 0865 mBank S.A.
- Wymiana na tańszy produkt: od różnicy w cenie zostaje odjęty koszt wybranej opcji dostawy, reszta jest zwracana na konto podane przez Klienta.
- Żeby wymienić towar lub złożyć reklamację należy pobrać i wypełnić formularz reklamacyjny oraz odesłać go wraz z paragonem i towarem albo wysłać droga mailową na adres sklep@artnapi.pl
W przypadku gdy jeden z punktów nie jest stosowany przez klienta, sprzedawca zostawia za sobą prawo odmówić w zwrocie lub wymianie towaru.